Bejelentkezés

Vadlovas

A tavalyi év második felében a Hungaroringen mutatkozott be széles nyilvánosság előtt, versenykörülmények között Énekes Árpi és a Mustang LS7. Az első versenyen látszott, hogy a kocsiban meg van a katalógusban leírt több mint 500 lóerő, ami az impozáns sziluettel párosítva rögtön belopta magát a driftszerető közönség szívébe. Örök igazság, hogy egy versenyutó soha sincs kész, mindig van mit csiszolni a konfiguráción. Árpival beszélgettünk az elmúlt hónapok munkálatairól, és az idei tervekről.

Drifter.hu: Mi történt veletek a télen? Az a hír járja, hogy komoly változtatásokat eszközöltetek a Mustangon. Milyen fejlesztések történtek?
Komoly változtatásokat nem igazán, inkább finomításokat próbáltunk végezni rajta. Ennek értelmében kapott új pille-könnyű lendkereket, kéttárcsás versenykuplunggal, új 16 lamellás sperr difit és kicsit könnyítettünk a hátulján. Remélhetőleg ezek mind hozzájárulnak a vezethetőség javulásához annak érdekében, hogy a pályán minél durvább dolgokat lehessen vele üzembiztosan végrehajtani. Mivel én a durva terhelésváltások híve vagyok, így azokat szeretném vele magabiztosan végezni. Eddig ehhez nem volt partner a kocsi.
Az autó új dekorációja a Carstyling Tuning Show-n volt először látható támogatónk, a NanoEnergizer standján, ahol nagy sikert aratott és elhoztuk a Show legszebb motorhangja címet is.

Drifter.hu:: Mi a helyzet a csapattal, milyen felállásban versenyez idén a Sidewayz Crew? Úgy láttam Pisti árulja a bmw-t, Attila mit tervez?
Mostanság rakjuk össze az idei évet, úgyhogy erre nehéz választ adni. Az biztos, hogy Atti indulni fog a bajnokságban, de lehet, hogy a kocsija az első fordulóra még nem készül el. Pisti sem tudja még melyik autójával áll rajthoz, de őt is láthatjuk majd a pályán.
Én a Mustanggal minden létező lehetőséget ki szeretnék használni az edzésre és versenyzésre egyaránt.

Drifter.hu: Vannak konkrét célok a szezonra helyezés tekintetébe? Külföldi sorozat(ok)ban is tervezed az indulást?
Konkrét célok azért nincsenek, mert még nem ismerjük eléggé egymást az autóval, de szeretnénk minél jobban szerepelni minden futamon.
Mivel a téli szponzori tárgyalások pozitív eredményeket hoztak így biztosan állíthatom, hogy néhány külföldi futamon is indulunk, de a részletek még nem biztosak.

Drifter.hu: Szerinted miben kellene még mindenképpen fejlődnöd? Ki az a versenyző, akivel nem szívesen mész páros csatát?
Nekem most az a célom, hogy a tavasz során minél több versenykilométert tegyek a kocsiba, hogy ezáltal összecsiszolódjunk, kiismerjem minden porcikáját, na meg, hogy finom hangoljuk. Fejlődni mindig lehet és van is hová.
Nincs olyan akivel nem szívesen mennék páros csatát, mindenki más jellegű kihívást jelent. Ezzel a támogatói háttérrel már nem fogom félteni az autót a csatákban, odateszem amennyire csak lehet.

Drifter.hu: Melyik versenyt várod a leginkább ebben az évben?
A hazai versenyek között leginkább a hungaroringi versenyt várom, hiszen tavaly ott mutatkozott be a Mustang. Igaz, akkor még estünk-keltünk a pályán, de idén már ütőképesek leszünk.

Drifter.hu: Számodra milyen pályakialakítás lenne a legkedvezőbb Kiskunlacházán? Inkább gyors, tempós pályát vársz, vagy lassabb technikásabbat?
Mivel ezzel az autóval még minden kanyar újdonságnak számít, így bármilyen pálya kialakítás megfelelő gyakorlást és kihívást fog biztosítani. Ha mégis választani kell, akkor a nagy ívek biztosan fekszenek a kocsinak és erejének.

Drifter.hu: Ha csak egy nevet mondhatsz, ki fog leginkább brillírozni ezen az április vasárnapon? Ki fog nyerni?

Az biztos, hogy én az autóval brillírozni szeretnék de, hogy ki fog nyerni nem tudom. Nem tudom, ki mit fejlesztett a kocsin, milyenek lesznek az új erőviszonyok. A téli pletykák minden irányból 500-600 lóerős autókról szóltak, ami rendesen átrendezheti az erőviszonyokat. :-)